Paskelbta

„Tesla“ pristatė naujajį Roadster ir „Tesla“ Semi vilkiką!

Los Andžele, JAV, ketvirtadienio vakarą (ankstus penktadienio rytas Lietuvos laiku) susirinkusiai tūkstantinei smalsuolių miniai net du naujus modelius pristatė pats Elonas Muskas, „Tesla Motors“ vadovas.

Bestogio modelio techniniai duomenys palieka įspūdį. Automobilis iki 96 km/val. (60 mylių) pagreitėja per 1,9 sekundės, o 160 km/val. (100 mylių) ribą kerta per 4,2 sek. Ketvirtį mylios – traukos lenktynių atstumą – šis modelis įveikia per 8,8 sek. „Tai pirmasis serijinės gamybos automobilis, sugebantis šį atstumą įveikti greičiau nei per 9 sekundes, – akcentavo E.Muskas. – Ir tai – bazinis modelis.“ Tačiau keturių vietų rodsterio pagreitis – ne vienintelė įspūdinga savybė. 200 kilovatvalandžių (kWh) talpos bateriją turintis sportinis automobilis viena įkrova nuvažiuoja 620 mylių (tai 992 km).

Pirmą kartą serijinės gamybos automobilis viena įkrova sugeba nuvažiuoti tokį atstumą“, – akcentavo „Tesla“ vadovas. Visus varančiuosius ratus turintis modelis nebus pigus. Standartinė jo versija kainuos apie 200 tūkst. JAV dolerių, o rezervuoti šį modelį galima sumokėjus 50 tūkst. JAV dolerių. Specialios serijos „Founders Series“ – versija bus brangesnė – 250 tūkst. JAV dolerių. Tiesa, šios serijos modelių bus pagaminta viso labo tūkstantis.

Tesla vilkikas.

Vienas reikšmingiausių skirtumų tarp įprasto, dyzelinu varomo vilkiko, sakė E.Muskas – įsibėgėjimas iki 96 km/val. (60 mylių). Tą „Tesla Semi“ pavadintas vilkikas be priekabos padaro per 5 sekundes.

36 t sveriantį krovinį vežantis amerikiečių elektrinis vilkikas iki 96 km/val. (60 mylių) pagreitėja per 20 sekundžių. Įspūdingas ne tik pagreitis. Elektra varomas vilkikas į 5 proc. statumo įkalnę gali važiuoti palaikydamas 104 km/val. pagreitį, kai įprastas, dyzelinu varomas sunkiasvoris, tą daro važiuodamas apie 72 km/val. greičiu. „Be to, jo labai geras aerodinaminis koeficientas, šis rodiklis siekia 0,36“ – patikino E.Muskas miniai kvatojant visa gerkle, mat čia vilkikas buvo palygintas su hiperautomobiliu „Bugatti Chiron“. Keturi varikliai ir talpi baterija Vilkikas turi keturias atskiras elektrines jėgaines, varančias jį į priekį. Viena įkrova toks sunkiasvoris gali nuvažiuoti apie 500 mylių (800 km) greitkeliais (mažesnės talpos bateriją turinti lengvesnioji, mažesnė „Semi“ vilkiko versija gali viena įkrova įveikti 300 mylių – 480 km). „Dauguma maršrutų siekia apie 250 mylių (400 km), tad vilkikas viena įkrova gali nuvažiuoti į priekį ir grįžti atgal“, – skaičiavo „Tesla Motors“ vadovas.

 

 

 

Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt